Kráľ televízie
1988. Po diagnostikovaní vážneho ochorenia, ktoré by mohlo spôsobiť koniec jeho kariéry pred kamerami, spomína brazílsky televízny moderátor Silvio Santos na svoju cestu smerujúcu k tomu, že sa stal jedným z najslávnejších moderátorov celej Brazílie.
1988. Silviovi Santosovi, jednému z najslávnejších moderátorov brazílskej televízie, diagnostikujú vážny problém s hlasivkami, v dôsledku ktorého stratí hlas. Strach z toho, že bude nútený opustiť pódium oživí spomienky na jeho cestu: od detstva, keď bol pouličným predajcom, k jeho boju za získanie povolenia kanálu SBT TV počas vojenskej diktatúry.