Šéf
Guillermo Francella predstavuje Elisea, správcu luxusného bytového domu. Navonok pôsobí srdečne a slušne, no pod touto maskou ukrýva presvedčenie, že práve on je v tejto komunite pánom všemohúcim. Mieša sa do záležitostí miestnych obyvateľov a ťahá za nitky, ako len uzná za vhodné. Záleží ale mu jedine na záchrane svojho pracovného miesta, ktoré sa ocitlo v ohrození kvôli navrhovanému projektu výstavby bazéna.
Seriál „Šéf“ je komediálna dráma, ktorá zábavným a ironickým spôsobom zachytáva dobrodružstvá Elisea, správcu luxusného bytového domu. Ten poza chrbát združenia vlastníkov bytov, ktoré ho najalo, využíva a zneužíva svoju moc na to, aby ostatných sledoval a ovplyvňoval. Budova je ako svet sám o sebe. Jej krehký ekosystém sa vyznačuje vlastnou dynamikou a určitými pravidlami – a v tých sa správca výborne vyzná. Žije tam, pracuje tam a postupne spoznáva každučký detail zo životov obyvateľov. Aj keď navonok pôsobí slušne a nápomocne, v jeho vnútri sa ukrýva šikovný intrigán. Najúčinnejšou zbraňou mu je maska skromného a úprimného muža. Poznanie je moc. A on o svojich susedoch vie všetko: pozná ich mená, zvyky, zamestnania, vzťahy, slabosti a záľuby. Neustále si všíma všetko, čo sa naokolo udeje. Tak získava nad svojimi „obeťami“ výhody, vymýšľa plány, ako s nimi manipulovať a vie presne predpovedať ich reakcie na jeho ťahy. Hrá sa so svojimi susedmi ako mačka s myšou. V životoch ostatných spôsobuje rozsiahle škody, ktoré závisia od jeho vrtochov, nálady alebo potreby ochrániť svoje pracovné miesto za každú cenu. Snaží sa aj o nastolenie spravodlivosti a bráni tých, ktorých považuje za slabých. Správa sa ako boh vo vlastnej krajine.
Eliseo v snahe získať spojencov zneužíva vo svoj prospech prípad nevery a susedkinu zbožnosť.
Eliseo sa musí zbaviť švajčiarskej turistky po náhlom návrate vlastníkov bytu, ktorý jej prenajal.
Eliseo sa uchýli k drastickým opatreniam, aby zničil manželstvo svojho protivníka.
Eliseo končí s dobrými skutkami, keď sa snaha pomôcť smutnému synovi nájomníčky obráti proti nemu.
Eliseo použije všetky možné triky a klamstvá, aby získal tri chýbajúce hlasy na zastavenie projektu.
Elisea prepadnú temné myšlienky, keď sa projekt výstavby bazéna po nečakanej zrade schváli.