Takk for turen
Lyžiar na dôchodku sa stará o svojho chorého bývalého trénera a uvažuje o ich spoločnej minulosti a budúcnosti. Roland a Bertil žijú spolu na odľahlej farme vo východnom Nórsku. Bertilova diagnóza rakoviny však vrhá tieň na ich vzťah a ich úlohy sa obrátia. Roland sa musí starať o svojho bývalého trénera a partnera, ktorý odmieta akúkoľvek liečbu na predĺženie života. Spoločne sa obzrú za svojím vzťahom a kariérou, zatiaľ čo Roland sa musí tešiť aj na život bez Bertila.