Tom Burke a Natalie Dormer („Hra o tróny“, „Hry o život - Drozdajka“) hrajú pár, ktorý sa snaží ovládnuť londýnsku brunchovú scénu. Zistia, že uspieť je ťažšie ako rozhodnúť sa, čo jesť.