Ponuka sa končí 6. mája
Marie sa podarilo získať prácu v reštaurácii Bruna Merciera, šéfkuchára ovenčeného hneď niekoľkými hviezdami, a tak sa horúčkovito snaží zdokonaľovať svoje zručnosti. Zástupca šéfkuchára Thomas sa však má pred potenciálnou konkurentkou na pozore. Marie sa počas varenia poreže a do omáčky jej padne pár kvapiek krvi. Keď Bruno ochutná Mariin výtvor, prehlási ho za dokonalý.