Vesmírne preteky
VESMÍRNE PRETEKY je film, ktorý odhalí málo známy príbeh o pretekoch o vyslanie prvého černocha do vesmíru, o zložitej sieti propagandy studenej vojny a o incidentoch v oblasti občianskych práv, ktoré sa odohrali v Spojených štátoch, Rusku a na Kube. Historici to nazývajú „poslednou bitkou studenej vojny“. Vypočujeme si troch mužov, ktorých tlačili svoje vlastné krajiny do popredia a často ich využívali ako symboly ideologickej vojny, ktorá sformovala naše dejiny.