V animovanom vedecko-fantastickom seriáli KiiYii pre deti predškolského veku cestujú Kii a Yii do budúcnosti a cestou stretávajú fantastické autá a robotických priateľov. Seriál KiiYii využíva detské básničky a pesničky, ktoré pomáhajú deťom vo veku od 1 do 4 rokov rozvíjať znalosť čísel, farieb a slovnej zásoby!