Blind Audition
Huslisti Ari a Ron majú vzťah. Keď ich oboch pozvú na konkurz na sólové vystúpenie v orchestri, zrazu sa z nich stanú konkurenti. Keď Ron dostane lákavú ponuku od dirigenta orchestra, ich vzájomná dôvera je vystavená skúške.