Snežienka
V tomto nekonečnom ľúbostnom príbehu z prostredia Soulu v roku 1987 ošetruje univerzitná študentka Yeong-ro zakrvaveného Soo-hoa, študenta z prestížnej univerzity, ktorý nájde krátku úľavu na jej internáte.
V roku 1987 sa na internáte dievčenskej univerzity v Soule objaví zakrvavený muž Soo-ho. Yeong-ro, študentka, ktorá sa doňho zamilovala na skupinovom rande naslepo, mu ošetruje rany, pretože internát je pod intenzívnym dohľadom. Soo-hove tajomstvá postupne vyjdú na povrch a Soo-ho tak musí čeliť dileme medzi svojou láskou k Yeong-ro a zodpovednosťou voči svojim spoločníkom, ale aj voči svojmu súrodencovi, ktorý ho čaká v jeho rodnej krajine. Aký bude ich osud?
Yeong-ro sa stará o zraneného Soo-hoa a snaží sa nájsť spôsob, ako ho prepašovať z internátu.
Soo-ho zapojí do vyjednávania šéfa bezpečnostnej agentúry, aby mohol so svojimi spoločníkmi utiecť.
Soo-ho naďalej drží študentky ako rukojemníčky, pričom si nevšíma Yeong-ro, ktorá sa cíti zradená.
Pravda o rukojemníckej dráme vyjde najavo a Soo-ho sa vydá na cestu znovuzískania dôvery.
Soo-ho a Yeong-ro sa v situácii, keď sa nedá nikomu veriť, opierajú jeden o druhého.
Študentky v súvislosti s činnosťou bezpečnostnej agentúry nevedia, komu dôverovať.