Maturitný ples
Vo filme Maturitný ples má každý pár svoj príbeh a neexistujú dva rovnaké. Pre Novu Prescottovú (Aimee Teegardenová) je to boj citov, keď zistí, že ju priťahuje chlapec (Thomas McDonell), ktorý jej stojí v ceste k dokonalej maturite. Ponorte sa do vtipných a dramatických udalostí, v ktorých na povrch vyplávajú rôzne tajomstvá. Zdanlivo stabilné vzťahy sa začínajú rozpadávať a vzbĺkne nová romanca. Pripravte sa na výnimočné rande s osudom, ktoré je plné vychádzajúcich hereckých hviezd. Na strednej škole zažijete množstvo nocí, ale maturitný ples je len jeden.