Tajné dejiny Chinatownu
Seriál Tajné dejiny Chinatownu prináša príbeh herca Willisa Wu, ktorý neustále hráva len postavy v úzadí v drámach z policajného prostredia a snaží sa nájsť si cestu k niečomu väčšiemu a počas toho objavuje tajomstvá zvláštneho sveta, v ktorom žije, a tiež utajenú históriu svojej rodiny.
Willis sa snaží dostať vyššie. Lana sa snaží udržať si prácu podlizovaním sa Greenovi.