Tümpel
Húf rýb je na mori, keď na ne zaútočia hladné čajky. Jedna rybka uteká k brehu, ale ocitne sa odrezaná od sveta v prílivovom jazierku. Obyvatelia bazéna sa na prírastok pozerajú s podozrením a zvedavosťou. Keď však nebezpečná čajka ohrozuje zvieratá, všetky spoja svoje sily a spoločne sa pokúsia nepriateľa odohnať.