„Alexander a jeho otrasný, príšerný, naozaj veľmi zlý výlet“ je film o jedenásťročnom Alexandrovi a jeho rodine, ktorá sa vyberie na vysnívaný výlet do Mexika, no ich plány prekazí nález prekliateho totemu. Po rôznych útrapách sa rozhodnú, že ho vrátia do jeho pôvodného domova. V tejto novej rodinnej komédii uvidíte Evu Longoriu, Jesseho Garciu, Paulinu Chávezovú, Rose Portillovú, Thoma Nemera a Cheecha Marina.
„Alexander a jeho otrasný, príšerný, naozaj veľmi zlý výlet“ je film o jedenásťročnom Alexandrovi a jeho rodine, ktorá sa vyberie na vysnívaný výlet do Mexika, no ich plány prekazí nález prekliateho totemu. Po rôznych útrapách sa rozhodnú, že ho vrátia do jeho pôvodného domova. V tejto novej rodinnej komédii uvidíte Evu Longoriu, Jesseho Garciu, Paulinu Chávezovú, Rose Portillovú, Thoma Nemera a Cheecha Marina. Režíroval ju Marvin Lemus a napísal Matt Lopez podľa knihy „Alexander a jeho otrasný, príšerný, naozaj veľmi zlý výlet“ od Judith Viorstovej. O produkciu sa postarali Shawn Levy, Dan Levine, Dan Cohen a Lisa Hensonová. Výkonnými producentkami sú Eva Longoria, Emily Morrisová a Shelly Strongová.