The Smortlybacks Come Back!
TamLin od Miniľudí cestuje so svojím stádom smortlybackov a hľadá zelenšie pastviny. Bojujú so strachom a ocitnú sa na brehu oceánu. Avšak s nečakanou pomocou TamSin, nádhernej morskej panny, a jej neúctivých smortlysharkov ešte možno nájdu šťastný koniec.