Nature Boom Time
Sledujte Charlieho, Kirby a Patricka, ako cestujú po Spojených štátoch a spoznávajú rôzne druhy stromov – a čo robí prírodu neuveriteľne úžasnou. Veda a história sa vysvetľujú pomocou papierových vystrihovačiek a pochabej dievčiny Casey na ústredí.
Festival rozkvitnutých čerešní je oslavou úžasných kvitnúcich stromov vo Washingtone, D. C.
Charlie a jeho tím sa s fotoaparátmi vydávajú pod vodu, aby preskúmali chaluhový les v Kalifornii.
Charlie a jeho tím strávili niekoľko dní v dažďovom pralese Hoh v národnom parku Olympic.
Sledujte Kirbyho a Charlieho, ktorí sa vydávajú na výlet na kanoe po floridských Everglades.
Charlie a Kirby cestujú do Savannah v Georgii, kde sa dozvedia všetko o španielskom machu.
Charlie, Kirby a Patrick si pozrú neuveriteľné sochy stromov v zábavnom parku Gilroy Gardens.
Naši hostitelia strávia noc v požiarnej veži v západnej Montane, aby pozorovali lesné požiare.