Camp Rock 2: The Final Jam
Účastníci Camp Rock sa vrátili a nikto sa neteší viac ako Mitchie a Shane, ktorí očakávajú viac, než len hudobné leto. Nanešťastie, Camp Star, luxusný hudobný tábor financovaný bývalým členom Brownovej skupiny, chce Camp Rock zrušiť. Aby tábor zachránila, Mitchie vyzve Camp Star na posledný súboj. Nech vyhrá ten lepší tábor!