Expedícia: Amazonka
V Amazónii sa život riadi vodou a delfíny lietajú v korunách stromov. Výskumníci spoznávajú pulz tohto kľúčového a magického zdroja.
Od ľadového prameňa mohutnej Amazonky až po jej sladkovodný prúd, ktorý siaha až do Karibiku, prieskumníci National Geographic vykonávajú prevratný výskum, aby lepšie spoznali jeden z neodmysliteľných a nekonečne čarovných zdrojov našej planéty. Od unikátnych mangroníkových lesov po zdravie ružových riečnych delfínov a migráciu andských medveďov - extrémna naliehavosť ide ruka v ruke s rovnako nádejnými riešeniami.