Muppeti teraz
Scooter sa ponáhľa, aby stíhol termíny dodania a nahral úplne novú sériu Muppetovcov. Je v časovej tiesni, a aby toho nebolo málo, tak zvyšok Muppetovcov mu sťažuje prácu v podobe prekážok a komplikácií.
Blíži sa čas spustenia šou a Fozzie dostane na poslednú chvíľu veľa nových nápadov.
Muppeti zamestnajú do svojho tímu nového stážistu, ktorý im má pomôcť získať nových fanúšikov.