Drain Alcatraz
Drain Alcatraz pomocou vedeckých expedícií a špičkových počítačových efektov odsáva smrtiace vody, ktoré obkolesujú najneslávnejšie známu väznicu na svete. Pri úplnom vysušení Sanfranciského zálivu táto notorická ostrovná väznica konečne odhaľuje svoje tajomstvá a ukazuje nám, prečo bolo utiecť z tejto skaly takmer nemožné.