Maggie Simpsonová v „Rande s osudom“
Keď Maggie Simpsonovú na detskom ihrisku zachráni pred nebezpečenstvom milé malé dieťa, čaká nás príbeh lásky… dievča stretne chlapca, ten ju opustí a čo sa stane ďalej, môžeme len hádať.
Pre Maggie Simpsonovú to vyzeralo ako ďalší obyčajný deň v parku. Ale keď Maggie hrozí na detskom ihrisku nebezpečenstvo, jej srdce si vďaka záchrane získa hrdinské malé dieťa. Po skvelom prvom rande sa Maggie nemôže dočkať, kedy opäť uvidí svojho nového miláčika, no veci nejdú presne podľa plánu. Kto zasiahne? Osud alebo Homer?