Vysoká hra
Cha Moosik prevádzkuje kasíno bar, len aby utiekol na Filipíny kvôli zásahu Národnej daňovej služby. Rozbieha podnikanie s kasínami a strategicky sa snaží získať politické a obchodné kruhy na Filipínach. Náhle je však označený za podozrivého zo smrti Min Seokjuna a sleduje ho Oh Seunghoon z Kórejského zastúpenia. Zrada sa rozmáha s peniazmi. Kto zasadne na trón ako posledný?