Keď pätnásťročný David zistí, že mu zostáva niekoľko mesiacov života, charita Krajina snov mu splní jedno želanie. David však nechce ísť do Disneylandu ani sa stretnúť s futbalovou hviezdou. To, čo naozaj chce, je hodina osamote s nahou ženou.