Akcia a dobrodružstvo, Sci‑fi
Kedysi dávno, v jeden Štedrý večer, sa pred kostolom na Ruby Road našlo opustené dieťa. O devätnásť rokov neskôr stretáva Ruby Sundayová Doktora, musí čeliť zlovestným rarachom, únosu dieťaťa a možno aj vlastnej tajuplnej minulosti.