Príťažlivosť
Adèle, úspešná tvorkyňa podcastov, sa bezhlavo zaľúbi do matematika Arthura. Jeho prítomnosť jej však spôsobuje závraty. Diagnóza? Posttraumatická porucha zlomeného srdca. Príčina? Jej predošlý vzťah, ktorý sa neskončil dobre. Adèle nemá na výber a musí sa držať od Arthura ďalej, no príťažlivosť je príliš silná.
Pre Adèle a Arthura je to láska na prvý pohľad, no Adèle sa v jeho prítomnosti začne cítiť nesvoja.
Po Arthurovom nevydarenom vyznaní hľadajú Adèle a Arthur útočisko u svojich rodín.
Arthur, presvedčený o tom, že Adèle a Trésor sú opäť spolu, zvažuje, že skončí s podcastom.