H Recherche F
Príbeh o láske vo svete ožívajúcich malieb. Umelec zažíva krízu kreativity a potrebuje múzu. Cíti sa osamelo, chce nájsť svoju spriaznenú dušu. V novinách narazí na inzerát „zoznamovacej agentúry“ a povie si, že je to jeho posledná šanca nájsť lásku.