TOMORROW X TOGETHER: Our Lost Summer
TOMORROW X TOGETHER sú po pandémii konečne späť a vydávajú sa na svoje prvé svetové turné zo Seoulu až do Severnej Ameriky. Vo vzduchu cítiť nadšenie aj nervozitu, ale všetci sú odhodlaní podať svoj životný výkon.
V roku 2019 sa skupina TOMORROW X TOGETHER zapísala do histórie, keď sa ako prvá K-popová skupina dostala so svojím debutovým albumom do amerického rebríčka Billboard 200. Začala tak štvrtú generáciu K-popu a užíva si nadšenie a lásku fanúšikov z celého sveta. Teraz po pandémii sú SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN, a HUENINGKAI konečne späť a sú pripravení vydať sa na svoje prvé svetové turné zo Seoulu až do Severnej Ameriky. Vo vzduchu cítiť nadšenie aj nervozitu, ale všetci sú odhodlaní podať svoj životný výkon. Čakajú na nich jedny z najväčších svetových pódií, vrátane najväčšieho hudobného festivalu na svete „Lollapalooza“.