Rodinka Úžasných
Ako Pán Úžasný a Elastižena, Bob a jeho manželka Helen boli jednými z najlepších bojovníkov proti zločinu. Ale 15 rokov po ich slávnej kariére boli prinútení osvojiť si civilnú identitu a žiť „normálny“ život so svojími tromi deťmi. Nevedia sa dočkať návratu do akcie a dostanú na to šancu, keď tajomná správa zavolá Boba na vzdialený ostrov.
Od tvorcov, ktorí stoja za sériou Toy Story a filmom Ratatouille prichádza toto vtipné, akciou nabité animované dobrodružstvo o zdanlivo obyčajnej rodinke s veľkým tajomstvom. Vo svete známi ako superhrdinovia Pán Úžasný a Elastižena, Bob Parr a jeho manželka Helen boli jednými z najlepších bojovníkov proti zločinu, každodenne zachraňovali životy a bojovali proti zlu. O 15 rokov neskôr boli prinútení osvojiť si civilnú identitu a stiahnuť sa do okrajovej štvrte, aby žili „normálny“ život s ich tromi deťmi, Violet, Dashom a Jack-Jackom. Bob sa nevie dočkať návratu do akcie a dostane šancu, keď ho tajomná správa zavolá na vzdialený ostrov na prísne tajnú misiu. Čoskoro zistí, že bude treba úsilie celej superrodinky, aby zachránili svet pred úplnou skazou. Film zobrazuje tabakové výrobky. Niektoré blikajúce sekvencie môžu ovplyvniť fotosenzitívnych divákov.