Otec nevesty 2
Steve Martin sa vracia v tomto vtipnom pokračovaní komediálneho hitu Otec nevesty. Keď sa jeho milovaná dcéra vydá, George Banks je pripravený na život bez záväzkov… až kým jeho dcéra aj žena neoznámia, že sú tehotné.