Návrh
Sandra Bullock vo svojej najvtipnejšej komédii Návrh. V snahe vyhnúť sa deportácii a nestratiť lukratívnu prácu vyhlási panovačná Margaret (Bullock), že sa zasnúbila so svojím nič netušiacim, ponižovaným asistentom Andrewom (Reynolds). Ten súhlasí, že sa na jej divadielku bude podieľať v prípade, že splní niektoré jeho podmienky. Nerovný pár sa vydá na Aljašku, kde majú iba štyri dni na to, aby presvedčili Andrewovu podivnú rodinu a veľmi skeptického imigračného úradníka, že ich romanca je skutočná. V tejto bláznivej komédii ďalej uvidíte Mary Steenburgen, Craiga T. Nelsona a Betty White.