Láska+vojna
Fotografka Lynsey Addariová, ocenená Pulitzerovou cenou, riskuje život, aby vo svete ovládanom mužmi zachytila skutočnú tvár vojny. Každá misia ju však stavia pred nebezpečenstvo a odlúči od manžela a dvoch malých synov. Za objektívom bojuje s dilemou, ako skĺbiť oddanosť novinárskej práci s požiadavkami materstva.