Telo bez hraníc s Chrisom Hemsworthom
Chris sa vydáva za poslaním prežiť lepší a dlhší život. S pomocou popredných vedcov prijíma šesť impozantných výziev, ktoré maximálne otestujú jeho telo aj myseľ.
Chris Hemsworth sa vydáva za významným poslaním prežiť lepší a dlhší život. S pomocou odborníkov svetovej úrovne, rodiny a priateľov prijíma nesmierne náročné výzvy, pri ktorých posunie svoje hranice a ktoré mu pomôžu oddialiť choroby spojené s vekom. V tomto napínavom dokumentárnom seriáli, ktorého výkonným producentom je Darren Aronofsky, Chris zistí, ako môžeme my všetci rozvinúť svoj potenciál zostať počas života v lepšej kondícii, zdravší a šťastnejší.
Chris sa naučí zmierniť svoju stresovú reakciu pri pokuse o hrôzostrašnú prechádzku na žeriave.
Chris vďaka impozantnému šplhaniu po lane zistí, ako mu svaly môžu pomôcť žiť dlhšie.