The Wolverine
Wolverine sa vracia, aby čelil ultimátnemu protivníkovi v akčnom súboji na život a na smrť, ktorý ho privedie do moderného Japonska. Poprvýkrát zraniteľný a tlačený do svojich fyzických a emocionálnych limitov musí Logan konfrontovať nielen vraždenú samuraiskú oceľ, ale tiež svoj vnútorný súboj s vlastnou nesmrteľnosťou. Je to epický boj, ktorý ho navždy zmení.