X-Men: Budúca minulosť
Nezastaviteľné postavy z pôvodnej filmovej trilógie o X-Menoch spoja sily so svojimi mladšími verziami vo veľkolepom boji, aby zmenili minulosť a zachránili našu budúcnosť.