Skala
Hollywoodska hviezda Sean Connery sa pridáva k držiteľovi Oscara Nicolasovi Cageovi v tomto akciou nabitom trileri. Celé San Francisco sa stane rukojemníkom, keď sa pomstychtivý generál (Ed Harris) zmocní kontroly nad ostrovom Alcatraz a hrozí, že vypustí rakety so smrtiacim jedovatým plynom! Čas sa kráti a len mladý expert FBI na chemické zbrane (Cage) a známy federálny väzeň (Connery) majú dostatok schopností, aby prenikli do ostrovnej pevnosti a vysporiadali sa so smrteľne nebezpečnou situáciou!