Cougar Town
V rodine priateľov nikdy nie je núdza o veselé situácie vznikajúce z toho, ako sa navzájom podporujú. Srdcom skupiny je Jules Cobbová, ktorá nikdy nie je ďaleko od svojho vína, syna a skupiny blízkych priateľov.