Peter Pan
Nechajte sa uniesť klasikou Walta Disneyho. Wendy a jej bratov čaká fantastické dobrodružstvo. Hrdina z ich rozprávok Peter Pan ich prenesie do čarovného sveta Krajiny Nekrajiny.
Nechajte sa uniesť klasikou Walta Disneyho. Wendy a jej bratov čaká fantastické dobrodružstvo. Hrdina z ich rozprávok Peter Pan ich prenesie do čarovného sveta Krajiny Nekrajiny. S Petrom a jeho živelnou spoločníčkou Cililing preletia popri "druhej hviezde vpravo a potom rovno až do rána", spolu s nespútanými Stratenými chlapcami preskúmajú ostrov a Petrovu tajnú skrýšu a zapletú sa do náročných bitiek s chvastúnskymi pirátmi a neslávne známym kapitánom Hookom.