Myšlienky vraha: Za hranicami
MYŠLIENKY VRAHA: ZA HRANICAMI je dráma o oddelení FBI, ktorého úlohou je riešiť zločiny a pomáhať Američanom, ktorí sa v zahraničí ocitnú v nebezpečenstve.
MYŠLIENKY VRAHA: ZA HRANICAMI je dráma o špecializovanom oddelení FBI, ktorého úlohou je riešiť zločiny a pomáhať Američanom, ktorí sa v zahraničí ocitnú v nebezpečenstve. Na čele medzinárodného zásahového tímu je veliteľ jednotky Jack Garrett, skúsený 20-ročný veterán úradu. Do tímu patria Clara Segerová, Matthew Simmons, Russ „Monty“ Montgomery a Mae Jarvisová. Títo výnimoční agenti sa venujú bezpečnému návratu obyvateľov USA domov prostredníctvom profilovania a identifikácie zločincov, ktorí sa nachádzajú za našimi hranicami.