Nový štart
Tim Allen hrá v seriáli Nový štart postavu Matta, tvrdohlavého vdovca, ktorý vlastní autoservis pre veteránske autá. Keď sa jeho odcudzená dcéra (Kat Dennings) a jej deti k nemu nasťahujú, začína sa skutočný nový štart.