Kráska a zviera
Jeden z najuznávanejších a najviac cenených animovaných filmov všetkých čias vám vyrazí dych. Sledujte dobrodružstvá Belle, ktorá nájde samu seba v zámku princa premeneného na záhadného netvora. S pomocou začarovaného personálu na zámku sa Belle čoskoro naučí to najdôležitejšie - že skutočná krása sa skrýva vo vnútri. Nechajte sa uniesť nezabudnuteľnou hudbou a postavami, ktoré si obľúbite.