Undead Unluck
Andy je Negátor so schopnosťou „undead“ a už dlho pátra po niekom, kto mu dokáže zaistiť „skutočnú smrť“. Fuko Izumová prináša smolu všetkým vo svojom okolí, pretože má schopnosť „unluck“. Obaja sa rozhodnú stať členmi organizácie Union, ktorej cieľom je ovládať a ochraňovať svet pred neidentifikovanými úkazmi. Spoločne odhalia záhadu sveta, keď pátrajú po „najúžasnejšej smrti všetkých čias“.