Akcia a dobrodružstvo, Dejiny
Nikdy tu nebol taký ľudový hrdina ako Davy Crockett. Zistíte prečo, keď uvidíte, ako sa postaví aligátorovi, ako v súboji tomahawkov bojuje s indiánskym náčelníkom a ako bojuje za slobodu v Alame.
Nikdy tu nebol taký ľudový hrdina ako Davy Crockett. Zistíte prečo, keď uvidíte, ako sa postaví aligátorovi, ako v súboji tomahawkov bojuje s indiánskym náčelníkom a ako bojuje za slobodu v Alame. Davy a jeho priateľ George Russell bojujú v indiánskej vojne v Creek, potom je Davy zvolený do Kongresu a prináša svoje drsné spôsoby do Snemovne reprezentantov. Nakoniec Davy a George cestujú do Texasu a pripájajú sa k poslednému stanovisku v Alamo.