Tieňový detektív
Taekrok, starý detektív skoro na dôchodku, dostane výhražný telefonát od neznámeho muža a je krivo obvinený z vraždy. Vydierač sa nazýva priateľom a navhrne hru. Nariadi Taekrokovi, aby sa pozrel na minulé prípady, ktoré viedol. Starý detektív si zúfalo spomína na minulosť, aby zistil, kto je ten vydierač a odhalil jeho zámery. Dokáže Taekrok skončiť túto napínavú hru?