Are You Sure?!
Vždy, keď sa Jimin a Jung Kook z BTS stretnú, nastane chaos a nadšenie! V lete roku 2023 sa vydávajú na nezabudnuteľný výlet pred nástupom na vojenskú službu. Ich nepredvídateľné dobrodružstvo s názvom „Are You Sure?!“ je plné prekvapení. Dokončia Jimin a Jung Kook svoju cestu bezpečne?
Jimin a Jung Kook bez varovania vyrážajú na svoju druhú cestu. Kam pôjdu tentoraz?
Jimin a Jung Kook strávia výnimočný deň pod ikonickým 4 000-metrovým Matterhornom.
Magické okamihy pod hviezdami sa menia na chaos, keď sa Jimin a Jung Kook pýtajú: „Are You Sure?!“
Jimin a Jung Kook relaxujú, varia a hrajú hry, ale ich deň na jazere sa rýchlo stane divokým.
Jimin a Jung Kook si užívajú nočný výhľad na Zürich uprostred smiechu a napätia. Kam smerujú ďalej?
Jimin a Jung Kook nakoniec prídu do Da Nangu, ale nečakané hry zmenia ich dokonalý deň na chaos.
Dobrodružstvo Jimina a Junga Kooka, plné smiechu a čara, dospeje do posledného okamihu.