Animované, Fantasy
Otec zistí, že jeho syn je odlišný od ostatných detí najneobvyklejším spôsobom. Aby boli obaja v bezpečí pred posudzovaním od okolia, skrýva ho a drží ho mimo dohľadu. Keď sa schopnosti jeho syna stanú verejnými, otec sa musí rozhodnúť, či bude utekať a skrývať sa, alebo prijme svojho syna takého, aký je.