Posledné vysielanie: Únos Jodi Huisentruitovej
Televízna moderátorka zmizne v roku 1995 za záhadných okolností, ale najväčšie stopy za posledné desaťročia by mohli znamenať konečné vyriešenie tohto mrazivého nevyriešeného prípadu.
Obľúbená televízna moderátorka zmizne a podozrenie sa obráti na úplne novú osobu.
Nákres a nový tip v prípade únosu Jodi vedú políciu k novému smeru vyšetrovania.
Novým podozrivým sa stáva sériový vrah a po Jodi pátrajú psy vycvičené na vyhľadávanie mŕtvol.