Disney Gallery / Star Wars: Boba Fett: Zákon podsvetia
„Disney Gallery: Boba Fett: Zákon podsvetia“ odhaľuje zákulisie príbehu návratu legendárneho lovca odmien na Tatooine so žoldnierkou Fennec Shand s cieľom získať územie, ktoré kedysi ovládal Jabba the Hutt. V tomto novom špeciáli filmári, herci a štáb ukazujú dovtedy nevidené zábery, prelomovú technológiu a praktické špeciálne efekty, ktoré celý príbeh priviedli k životu.