Kenneth Branagh režíruje a vedie hviezdne obsadenie, vrátane Johnnyho Deppa, v tejto štýlovej a napínavej detektívke podľa úspešného románu Agathy Christie.
Kenneth Branagh režíruje a vedie hviezdne obsadenie, vrátane Johnnyho Deppa, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz a Judi Dench v tejto štýlovej a napínavej detektívke podľa úspešného románu Agathy Christie. Keď sa stane vražda v okázalom vlaku, všetci sú podozriví a brilantný detektív musí pretekať s časom, aby ju vyriešil, kým vrah neudrie znovu.