Dynastia Murdaughovcov: Smrť v rodine
Maggie a Alex si užívajú luxusný život ako členovia jednej z najmocnejších právnických dynastií v Južnej Karolíne. Keď sa však ich syn Paul zapletie do tragickej nehody na lodi, rodina čelí skúške, akej ešte nikdy nečelila. Postupne sa odkrývajú detaily a objavujú nové výzvy. Spojenie rodiny s niekoľkými záhadnými úmrtiami vyvoláva otázky, ktoré ohrozujú všetko, čo je Maggie a Alexovi drahé. Inšpirované populárnym podcastom s názvom Murdaugh Murders.
Paul a Maggie sa trápia pre Gloriinu neprítomnosť, zatiaľ čo Alex rieši následky.