Ja, Simon
Každý si zaslúži veľký ľúbostný príbeh, ale pre 17-ročného Simona je to trochu zložitejšie. Ešte neprezradil nikomu, že je gay a nepozná ani identitu anonymného spolužiaka, do ktorého sa zaľúbil online. Vyriešenie týchto vecí bude zábavné, desivé dobrodružstvo, ktoré mu zmení život.