Romy a Mišel
Dve bezstarostné dievčatá milujúce párty sa snažia prísť s novou verziou svojich životov, aby zapôsobili na bývalých spolužiakov. Zatrpknutá dávna známa ich však prezradí, čo dievčatá vedie k tomu, aby si pripravili vlastné prekvapenie!
Romy (Mira Sorvinová) a Michele (Lisa Kudrowová) sú bezstarostné dievčatá milujúce párty, ktoré si na stretávku zo strednej školy po desiatich rokoch vymyslia novú verziu svojich životov. S novým šatníkom a úžasnými príbehmi o svojich úspechoch urobia veľký dojem… až kým ich bývalá spolužiačka (Janeane Garofalová) všetkým nevytára ich skutočný príbeh! Práve vtedy však Romy a Michele prídu s vlastným prekvapením… a dosiahnu šokujúce výsledky!